dissabte, 3 de gener del 2009

Enric Duran i La vaga als bancs.


Tots coneixem l'Enric Duran, aquest noi completament inusual que estafa bancs per repartir els diners en causes socials, o de lluita contra aquest sistema tan antisocial.

Si, no?

L'Enric és el meu heroi des de fa uns mesos, per mi i per molta gent, és Robin dels Bancs.

Per qui no el conegui, per favor... informeu-vos a google i youtube!

Hi ha molta gent que no s'ho creu... Alguns encara diuen que aquest tio és un jeta que s'ha quedat la pasta ell.... Segurament hi ha molta gent que no el pot ni entendre un acte així....

Però a mi em va deixar tan frapada la seva acció...

Ara promou una vaga als bancs i jo m'hi he apuntat ràpid per varis motius, però sobretot sobretot, per solidaritat amb ell.

La vaga té varies possiblitats, que van des de treure els diners del banc, tots, o una part d'ells, en plan simbòlic, fins a deixar de pagar els deutes, a saco.

Apunteu-vos-hi en funció del vostre estat financer!

Em sembla que val realment la pena fer-ho, ni que sigui per ell a nivell personal, donar-li el suport que mereix la seva acció “de pelicula”.

A part, els altres motius, que els bancs, autèntics malignes de l'argument, pringuin, entre tots/es.

I l'Enric torna d'aquí a uns tres mesos, a enfrontar-se amb el sistema judicial, o ja veurem...

Podeu apuntar-vos a la vaga, tenir tota la informació, llegir coses per esfarair-se, col.laborar, al següent link:

http://www.17-s.info/formulari-participar-la-vaga-dusuaris-i-usuaries-de-bancs

Ànim.