dimecres, 26 de novembre del 2008

Anem de cacera

Jo vull anar directament contra un col·lectiu del qual dubto que hi hagi cap espècimen que s'hi salvi, el col·lectiu dels caçadors. Al meu poble arriben i prenen possessió com el 7e de cavalleria en l'oest. Ocupen la plaça, a més, de forma totalment descontrolada de manera que si tu arribes no trobes ni per on passar. Fins aquí res greu, potser es deu a la incontinència de la seva alegria primitiva d'anar "al monte" a fer d'homes durs. Quant tornen, amb els trofeus de la cacera sembla ser que a tots ens ha de meravellar lo que han fet, i mostren orgullosos al mig de la plaça tot de cadàvers estesos en mig de posats de triomf, rialles sonores...fins i tot, ofertes per sortir a la foto amb el trofeu en qüestió???
Sempre he pensat que segurament dintre d'aquest col·lectiu alguns tenen una mica de seny, però amb el pas del temps vaig canviant el meu parer, ja que si fos així aquests haurien de dir als seus companys que s'estan passant. Companys, al meu poble això passa fins i tot sota la mirada impassible de l'alcalde, que també va de cacera, i d'alguns veïns del poble que mostren el mateix despreci pels espais que son de tots. L'últim dissabte vaig trobar un caçador, que abans de marxar del poble i després de deixar les restes de sang al terra de la plaça, es dirigeix a mi i em fa saber que un gos que voltave per allà s'estave menjant la sang, la qual cosa faria que es malacostumés???
Potser que aquest col·lectiu actuï tant impunement? pot ser que siguin els amos dels pobles durant els dies de caça, ells creuen que els hi deixarien fer a les places del seus pobles? o al mig d'Andorra la Vella (alguns son andorrans) i si son de Barcelona, perquè no proven de fer ho a canaletes??? allà sempre es desenvolupen els grans aconteixements!!! Al meu poble hi viuen un munt de nens, que després baixen a jugar a la plaça, al meu poble no hi ha servei de neteja, ells deuen pensar que nosaltres els hi hem de netejar la merda que deixen al seu voltant. Segur que fan una feina un mínim necessària , pel control d'algunes espècies descontrolades , però, a aquesta mena d'espècie salvatge que volta impune pels pobles dissabtes i diumenges qui els controle. Proposo obrir la veda i anar per ells.
Salut